English teaching - Reisverslag uit Vrchlabí, Tsjechische Republiek van Saranke Visser - WaarBenJij.nu English teaching - Reisverslag uit Vrchlabí, Tsjechische Republiek van Saranke Visser - WaarBenJij.nu

English teaching

Blijf op de hoogte en volg Saranke

10 Januari 2022 | Tsjechische Republiek, Vrchlabí

This is not the new post, look for the previous one about Czech republic

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Vrchlabí

The great adventure

Leuk

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2022

Poland, Paris and Sicily

10 Januari 2022

English teaching

10 Januari 2022

Czech republic

21 November 2021

Kanthaus
Saranke

Ik ben heerlijk van mijn vrijheid aan het genieten na mijn studies en rustig rond aan het reizen. In Duitsland begonnen om te vervolgen naar Tsjechië en verder oost Europa. Ik hoop veel vrijwilligers werk te doen en ook langer op specifieke plekken te blijven, contact te leggen, afgewisseld met coole wandeltochten enzo.

Actief sinds 03 Sept. 2017
Verslag gelezen: 2621
Totaal aantal bezoekers 12738

Voorgaande reizen:

21 November 2021 - 21 November 2022

The great adventure

28 Augustus 2017 - 26 Juli 2018

Ecuador als nieuwe thuis

03 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: