Ecuador als nieuwe thuis - Reisverslagen van Saranke Visser - WaarBenJij.nu Ecuador als nieuwe thuis - Reisverslagen van Saranke Visser - WaarBenJij.nu

Ecuador als nieuwe thuis

Een jaar lang zal ik in Ecuador naar de lokale middelbare school gaan. Ik kom in drie verschillende gast gezinnen terecht en maak met mijn organisatie ook nog enkele reizen door het land heen. Mijn doel is om Spaans te leren, de cultuur te leren kennen en eigen te maken en dit grote avontuur aan te gaan.

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2018

Gewone leven tweede familie

21 Januari 2018

December maand, nieuwe familie, Maaike

28 November 2017

Eindelijk! Gezelligheid, natuur en actie

19 November 2017

Normale leven

22 Oktober 2017

Tweede maand en twee geweldige reizen
Saranke

Ik ben heerlijk van mijn vrijheid aan het genieten na mijn studies en rustig rond aan het reizen. In Duitsland begonnen om te vervolgen naar Tsjechië en verder oost Europa. Ik hoop veel vrijwilligers werk te doen en ook langer op specifieke plekken te blijven, contact te leggen, afgewisseld met coole wandeltochten enzo.

Actief sinds 03 Sept. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12767

Voorgaande reizen:

21 November 2021 - 21 November 2022

The great adventure

28 Augustus 2017 - 26 Juli 2018

Ecuador als nieuwe thuis

03 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: