Galapagos ouders familie - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Saranke Visser - WaarBenJij.nu Galapagos ouders familie - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Saranke Visser - WaarBenJij.nu

Galapagos ouders familie

Blijf op de hoogte en volg Saranke

21 November 2018 | Ecuador, Quito

Hallo allemaal,
Ik weet dat er ondertussen al veel te veel tijd aan voorbij gegaan is dat ik geschreven heb maar dat zei dan zo...
Ondertussen ben ik in mijn derde en laatste familie terecht gekomen. De familie Pico, ik heb hier een vader, Pedro, een moeder, Rosa, een oudere broer, Pedro Andres, van denk ik 21 die studeert en een zus, Gina, van 18 die komende week aan de universiteit begint. Ik zit hier nu voor zo'n anderhalve week en het is super leuk! Vooral met mijn zus heb ik heel leuk contact. Zij was dit zelfde jaar op uitwisseling in Frankrijk maar is twee maanden eerder terug gekomen om hier aan de universiteit te beginnen. Zij heeft nu nog even veel tijd en vind het heel leuk om een nieuwe zus te hebben. Zo blijven we 's avonds samen tot elf uur praten of doen we een kaarten spelletje. Dit zal waarschijnlijk wel veranderen als ze straks haar huiswerk en verantwoordelijkheden van de universiteit heeft maar dat zullen we zien.
Afgelopen weekend was ik uitgenodigd door een andere familie om met hun en de drie andere uitwisselings studenten van mijn club, mee te gaan kamperen. Heel blij zei ik natuurlijk ja, dat bleek een best wel leuke grappige ervaring. We reden met zo'n vier 4x4 autos door de bergen om daar dan een plek aan het meer te vinden om onze tent neer te zetten. We zouden daar een nacht slapen, met een kampvuur en barbeque lunchen en 's avonds drinken en dansen en gezelligheid. De volgende dag vertrokken we alweer naar het ontbijt op weg naar huis. Uiteindelijk veranderden de plannen een beetje omdat we veel meer tijd dan gedacht nodig hadden om aan te komen. Ten eerste reed er een auto voorop die niet echt goed de weg wist waardoor we minstens anderhalf uur de goede weg aan het zoeken waren, we moesten namelijk op een gegeven moment een onverharde weg in rijden om vanuit daar naar het meer te rijden. Daarnaast had het ontzettend geregend en was er dus heel veel modder wat ons verslag ook erg vertraagde. De auto waar ik in reed was waarschijnijk ook iets ouder en en funcioneerde minder goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 November 2018

Galapagos ouders familie
Saranke

Ik ben heerlijk van mijn vrijheid aan het genieten na mijn studies en rustig rond aan het reizen. In Duitsland begonnen om te vervolgen naar Tsjechië en verder oost Europa. Ik hoop veel vrijwilligers werk te doen en ook langer op specifieke plekken te blijven, contact te leggen, afgewisseld met coole wandeltochten enzo.

Actief sinds 03 Sept. 2017
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 12760

Voorgaande reizen:

21 November 2021 - 21 November 2022

The great adventure

28 Augustus 2017 - 26 Juli 2018

Ecuador als nieuwe thuis

03 September 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: